روش لینک بیلدینگ و یا لینک سازی در سال 2020
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده
بک لینک چیست؟
 
به لینک سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد.
 
اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان "تبلیغات متنی"، "لینک های مفید" یا "بک لینک" منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی بهمراه می آورند.
 

در تعریفی ساده به فرایند ساخت لینک لینک بیلدینگ یا لینک سازی گفته می شود. لینک بیلدینک یک فرآیندی است که سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بین صفحات موجود در اینترنت جابجا شوند. موتورهای جستجو از لینک ها برای کراول کردن صفحات وب استفاده می کنند، این موتورها معمولا لینک بین صفحات منفرد موجود در وب سایت شما را کراول می کنند، علاوه بر این موتورها لینک های بین سایت های موجود در اینترنت را کراول می کنند تکنیک های زیادی برای لینک بیلدینگ وجود دارد اما باید بدانید که ساخت لینک و لینک سازی یکی از سخت ترین قسمت های کار است. بسیاری از سئوکاران بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار می کنند. به همین دلیل اگر بتوانید بر هنر لینک سازی با کیفیت تسلط پیدا کنید می توانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 
ایجاد صفحات راه حل برای لینک بیلدینگ
 
استراتزی ساخت لینک در سال ۲۰۱۹ بیشترین اهمیت را به خود اختصاص داده است، شما باید مشکلاتی که نیاز به راه حل دارند را شناسایی کنید و بعد با ایجاد محتوا این مشکلات را حل کنید، این روند می تواند قلب استراتژی ساخت لینک را ایجاد کند. برخی معتقدند که ایجاد لینک به صفحات محصول می تواند مشکل باشد، این درست است و به همین دلیل است که ساخت بک لینک به صفحات راه حل یک استراتژی سودمند است. به طور کلی من معتقدم که افراد کمتری وبلاگ می خوانند. فرم های دیگر توزیع محتوا که در گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر می شوند می توانند جایگزینی برای وبلاگ ها باشند. بیشتر محتواها در سایت هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و غیره طرفداران بیشتری دارند. شما باید متوجه شوید که مخاطبانتان کجا هستند بعد با مطالب خود که مشکلاتتان را حل می کند در آنجا ظاهر شوید. محتوای خود را به گونه ای ایجاد که که متناسب با موقعیت مکانی مخاطبان شما باشند.
 
به سایتی که از آن لینک می گیرند تبدیل شوید
 
از نظر نوع لینک، از چه نوع سایتی استفاده می کنید؟در یکی از سوالات سئو که در مورد ایجاد لینک بود یکی از کاربران سایت از من پرسید و از من کمک خواست. وی گفت به لینک هایی از انجمن های مربوط به کسب و کار خود نیاز دارد. اما همه انجمن ها می خواستند که برای او تبلیغات فروش بگذارند که کارایی محدودی داشت. من به او کمک کردم تا انجمن خود را ایجاد کند. در طی یکسال، انجمن او برای مهمترین عبارات در رتبه بندی خوبی از جستجو قرار گرفت. از همه مهمتر سایت او در میان مشتریان مشهور شد. شرکت او به صورت نمایی رشد کرد و خود او به سایتی تبدیل شد که به دیگران بک لینک می فروخت !
 
در نهایت میتوان گفت باز هم شاهد یکی از مقالات مفید در زمینه بک لینک از تیم سئو روز بودیم شما میتوانید برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت سئو روزمراجعه کنید البته لازم به ذکر است که این تیم هم برای شما آموزش های رایگان قرار خواهند داد و هم میتوانید سفارش خرید بک لینک را ثبت کنید و کار وب سایت خود را به آنها بسپارید.




:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: